7/14/2011

Rewal

z Rewala wróciłam już dobre kilka dni temu, ale dopiero teraz ogarnęłam zdjęcia. Całkiem miło spędziłam tam te dwa tygodnie, chociaż z racji tego, że Rewal jest małym miasteczkiem po jakimś czasie zaczęła mi doskwierać nuda. Z Rewala chodziłam to do Niechorza, to do Trzęsacza - tam znajdują się ruiny kościoła na klifie i kościół neogotycki, które oczywiście odwiedziłam, choć nie zrobiły na mnie jakiegoś większego wrażenia. Pojechałam również do Kołobrzegu (wspaniałe miasto!) i zamierzam tam wrócić w przyszłym roku. Odnalazłam tam najpiękniejszą i najbardziej klimatyczną kawiarnię na świecie - Cafe Różany Ogród. Cała historia, klimat, ogólnie wszystko w tym mieście jest świetne.

Rewal 2011 - proszę bardzo!
 
Darmowy hosting zdjęć i obrazków

7 komentarzy:

frida pisze...

you´re so amazingly cute!

shelikesfashion pisze...

świetne zdjęcia!

Anonimowy pisze...

ta dziewczyna obok ciebie na zdjęciach to siostra? bardzo podobna ;p

Roksana pisze...

tak, to moja siostra :)

Anonimowy pisze...

jestescie przesliczne. nie wiem,ktora piekniejsza.;) :*

Roksana pisze...

dziękujemy :)

Patrycja pisze...

jaaka słodka buźka ;))


drawinggpin.blogspot.com