8/06/2011

BUŁKA!

Ostatnie dni mijają mi na relaksie i odprężeniu, choć od przyjazdu z Rumii mam w sobie pełno energii, której nie umiem sensownie spożytkować. Lubię wstawać rano, włóczyć się po domu bez celu, słuchać muzyki i delektować się kawą. I chociaż Bułka, którą mam pod opieką mnie wkurza i denerwuje to lubię się nią opiekować bo przecież jest słodkim kotkiem. Po za tym jestem zauroczona duetem Angusa i Julii Stone - są niesamowici, a Big Jet Plane oraz Just a boy mogę słuchać milion razy pod rząd i nigdy mi się nie znudzi. Co jeszcze? Wczoraj i przedwczoraj obejrzałam "Pokutę" i "Dumę i Uprzedzenie" z Keirą Knightley i jestem pod wrażeniem jej gry aktorskiej oraz urody. W ostatnim czasie jestem pod wrażeniem tylu rzeczy i wszystko mnie tak cudownie inspiruje. Lubię to!

3 komentarze:

cuksowa pisze...

Kiiicia <3

sentimentallady pisze...

Prześliczne zdjęcia!
Świetny blog:)
Pozdrawiam
www.sentimentallady.blogspot.com

Natalya. pisze...

ale masz śliczne niebieskie oczy ! a co do kici , 'Bułeczki' to słodka istota ;)