9/12/2011

Bonjour!

Dawno nie udzielałam się na blogu, głównie przez brak czasu. Nowa szkoła, nowe obowiązki. 19 godzin francuskiego w tygodniu - jeszcze się nie przyzwyczaiłam. Wczoraj skins party, na które nawet nie dotarłam, ale wieczór mimo to był pełen wrażeń :>
Kolejny, bardziej spójny i ciekawszy post już niedługo!
A teraz coś czego ostatnio słucham i jestem absolutnie pod wrażeniem:

The Runaways - niezwykle spektakularny kobiecy zespół z lat 70. Uwielbiam od czasu obejrzenia filmu "The Runaways", który powstał na podstawie historii zespołu i w którym główne role zagrały Dakota Fanning oraz Kristen Stewart.


The Bloody  Beetroots - wspaniała włoska grupa wykonująca tworząca muzykę elektroniczną. W ostatni piątek występowała w warszawskiej "Stodole". Niesamowicie żałuję, że opuściła mnie okazja usłyszenia ich na żywo. Pozostaje tylko mieć nadzieję, ze jeszcze przyjadą do Polski :)


Te Bug - niesamowita mieszanka gatunków, coś wspaniałego i niepowtarzalnego!
Szczególnie przypadły mi do gustu piosenki Poison Dart i Ganja :>



Darmowy hosting zdjęć i obrazków


inspirations:
Barbie-black-and-white-doll-funny-malibu-favim.com-118521_large
Tumblr_lr87f38lom1r1iwiho1_500_largeTumblr_l3k3c2pzdu1qb2fwho1_500_largeTumblr_lnyx5y24jr1qkdoxmo1_500_largeTumblr_lq9ckmsp2l1qdqv28o1_500_largeTumblr_lmn2ixp2gu1ql98aco1_500_large
AU REVOIR!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

niee, to już przegięcie... mogłaś zacząć oglądać filmy Xaviera Dolana w tym samym momencie co ja. tak samo z mr.nobody i cristal fighters. ale teraz z The Runaways , Skins Party i tumblrowymi obrazkami, którymi jaram się od kilku tygodni to już przesaada :d a poza tym to od pewnego czasu przeglądam twój blog i lubię goo. :> więc tak trzymać ;p xoxo.

Monika T. pisze...

Ooooo, nasze zdjęcie z kartoteki w inspiracjach! Jak miło... <3
Ta animacja z twoimi zdjęciami świetna. Awwww.

http://themintmind.blogspot.com/

m. and e. pisze...

http://fashionmande.blogspot.com/

zapraszamy na naszego nowego bloga, mam nadzieję, że się spodoba :)

frida. pisze...

you're beautiful

Ruda pisze...

Johnny Depp w filmie Blow na inspirację? - lubię to :)