11/20/2011

Byle do piątku

Tak bardzo chcę już piątek, a najlepiej to sobotę wieczór. W kolejny weekend Wrocław, jakie to piękne. A w tym tygodniu czeka mnie mnóstwo pracy. Jutro test z matmy, pojutrze TI, milion godzin francuskiego + wyrobienie sobie legitymacji bo to tej pory byłam na tyle mądra, ze tego nie zrobiłam, how lovely <3

No i pora na dzisiejszy outfit. Dzisiejszy dzień był wyjątkowo ciepły i słoneczny, więc postanowiłam ubrać mój ukochany sweter, sukienkę w panterkę, zakolanówki, koturny, a na głowę założyłam zerówki w roli opaski na włosy. Oto zdjęcia!


sweater/ new yorker
dress/ pull&bear
boots/ allegro.pl

33 komentarze:

Kasia.Es pisze...

Sweter <3

TearDrop pisze...

masz bardzo fotogeniczną twarz, podoba mi się zestawienie brązu;)

brashly pisze...

Świetny outfit! Bardzo podoba mi się Twój sweterek! :)

Kaja pisze...

sweter cudny!

Anna Bartosik pisze...

śliczna jesteś :)

EevvaStyle pisze...

pięknie wyglądasz!

Noa pisze...

So beautiful! The light is amazing.

Anonimowy pisze...

jesteś niesamowita.
masz przecudowną twarz!

Ola pisze...

długo wyczekiwane okulary <3

MaŁe Wredne (GaBBa) pisze...

Piękny set ;) bardzo dziewczęcy, wyglądasz uroczo ;)

shelikesfashion pisze...

fajny luźny look :)

MakeMeWear pisze...

ładna kolorystyka zdjęć, jak i samych ubrań ;)

Pepa pisze...

racja- byle do piątku!
Pięknie:)

Marti pisze...

bardzo fajny outfit :D


zapraszam do mnie! :D mart-ula.blogspot.com

Brązowooka. pisze...

Podoba mi się , bardzo.

Urszula pisze...

świetnie wyglądasz, a do tego jesteś prześliczna :) pierwszy raz u Ciebie jestem ale będę zaglądać częściej, pozdrawiam

alix fashion pisze...

pięknie wyglądasz ROX ♥ masz totalne ,swoje wyczucie stylu ,uwielbiam to

perfectlly pisze...

świetnie wyglądasz :) Obserwuje z chęcia :)

Morellowa pisze...

piękne rudości na włosach i ubraniu:) I zdjęcie z Twoją twarzą...mega oczy! :)
Pozdrawiam i obserwuję:)

p.s. zapraszam do wzięcia udziału w moim candy, więcej szczegółów u mnie na blogu;)

Ola. pisze...

świetna stylizacja ;>
zapraszam do siebie + obserwacja ;)

alix fashion pisze...

mi też się bardzo podoba ,ale boję się że długo ze mną nie wytrzyma ;P

Agnes Mary Veronica pisze...

wyglądasz prześlicznie. Genialny sweter. <3

SayYouDontLoveMe pisze...

świetnie wyglądasz, w stylu vintage, bardzo mi się podoba ;)

ilonamelia pisze...

Ty to Roksana masz bardzo ładną buzię i fajne ubranka, tutaj podoba mi się wszystko!

Vicktoria pisze...

genialne połączenie. Masz niesamowite wyczucie stylu. Jestem zachwycona i po przejrzeniu poprzednich postów bez dwóch zdań dodaję do obserwowanych :)

Anonimowy pisze...

Czy mogłabyś proszę napisać notkę na temat Twoich ulubionych kosmetyków. (szamponów, kremów, tuszu do rzęs itp.)? :)

Roksana pisze...

Anonimowy: Spróbuję coś takiego zamieścić jak tylko będę miała trochę weny i czasu :)

bacha-baszka pisze...

Hej, bardzo sympatyczny blog:)
Jesteś bardzo fotogeniczna:)
Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie:)

Pralinka pisze...

a kto nie marzy o piątku... ? :)

PS. Zgadzam się z poprzedniczką, jesteś szalenie fotogeniczna!

dodaję Cię do obserwowanych,
pozdrawiam serdecznie,
chocarome

Kasia M pisze...

Ślicznie! Super sweter! :D

Madame Sisi pisze...

Jesteś po prostu piękna! :) no i do tego masz wyczucie stylu! Uwielbiam Twojego bloga, z miejsca dodaje go do obserwowanych!
A jak w ogóle poszło na teście z maty?

moniezja pisze...

masz cudowne włosy;)

Futuristka. pisze...

pewnie powtarzam się po innych, ale włosy to masz rewelacyjne:D