12/18/2011

BACK IN BLACK

Dawno nie wstawiałam żadnej sensownej stylizacji. Brak czasu i niechcemisienizm były jedyną tego przyczyną, więc teraz spróbuję nadrobić. 
Wybrałam się wczoraj na "le świąteczne zakupy" - kupiłam w końcu płaszczyk i nowe, różowe kapcie. Mój wczorajszy outfit opierał się  głównie na czerni, to u mnie rzadkość bo bardzo lubię kolory. Do czarnego stroju dobrałam moją ulubioną, futrzaną etolę i klasyczną czarną torebkę. Oto zdjęcia!


blouse/ zara
leggings, boots, wrap/ h&m
bag/ mark&spencer

32 komentarze:

Monika pisze...

Jesteś przepiękna i masz świetny styl. Jestem fanem:)

http://twin-spin.blogspot.com/

MaŁe Wredne (GaBBa) pisze...

Etola śliczna! Wyglądasz pięknie :)) Bardzo udany set ;)

klauduszka pisze...

<3

Futuristka. pisze...

świetnie:)

Vichy et Jacquard pisze...

You look gorgeous! And, I really like how you wear black colour.
xo

riennahera pisze...

Podoba mi się wszystko. Fryzura, szminka, zestaw, łał.

Arabesque pisze...

pięknie wyglądasz! i to ostatnie zdjecie - masz niesamowite oczy ;)
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

http://aaarabesque.blogspot.com/

JudY pisze...

Jeju! dziękuję bardzo;* Ale zbieg okoliczności, z tymi tytułami notek sorry :D Jak to możliwe że wcześniej mnei tu nie było? Masz śliczne włosy:)

Cammy pisze...

Ale masz oczyska<3
obserwuję!

SayYouDontLoveMe pisze...

masz piękne oczy ;) i bardzo podobają mi się Twoje buty ;)

inspiracjanadzis pisze...

Ale masz świetne, długie włosy. Ja też trochę zachorowałam na "niechcemisienizm".

VogueEVA pisze...

Bardzo fajnie, tak mrocznie :)

Adrianna. pisze...

masz niesamowite oczy!:)

PaniAga. pisze...

super look!! Masz niesamowite oczy..

Zapraszam również do siebie.. nowy post i konkurs - idealny na czas wyprzedaży :))
www.paniaga.blogspot.com

STYLEBARO pisze...

Oh! I just discovered your great blog! It's lovely, and more, your beautiful eyes! :-)

This outfit is so chic!
I hope we follow here

Greetings, sweetie!

Adrianna pisze...

Ładne buty ! Ale masz dłuuuugie rzęsy !

Flutra pisze...

You look awsome,black is always right!!
Great blog!!!
Much love,
Flutra

flutrafashion.bligspot.com

E pisze...

zůčastni se mé giveaway http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

Refleksja pisze...

Rewelacyjny outfit! Futrzana etola jest świetna ;)

Anonimowy pisze...

a skąd szminka ? ;)

Faustyna i Paulina pisze...

Ale jesteś śliczna! Ostatnie zdjęcie super. Fajny ten futrzany kołnierzyk:)
Faustyna

Alex pisze...

jesteś śliczna :)
świetne futerko :P

Poison pisze...

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania wybrana przez siebie torba
Cambridge Satchel. (6 KOLORÓW DO WYBORU- NEONY)

POZDRAWIAM:*

Fashiondoll.pl pisze...

Super blog mega klimat!!!!! Świetnie wyglądasz- futrowy kołnierz mega!!!!

obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
pozdrawiam:):*

Disturbed Style pisze...

Uwielbiam takie czarne zestawy :D Wyglądasz powalająco w tej czerwonej szmince :)

Olga pisze...

Piękna stylizacja! Futerka jest świetne, jesteś bardzo ładna :)

różowa szminka pisze...

Futrzak jest najlepszy

Adelso Gomez pisze...

Love it.. blog!

http://AdelsoGomz.blogspot.com
Merry christmas ♥

Lady E pisze...

ostatnie zdjęcie jest obłędne ;)
muszę sobie je zapisać ;P

Jastrzębianki pisze...

Hej, czy mogłabyś mi powiedzieć w jakim programie robisz te "ruszające" się zdjęcia, które kiedyś dodałaś do notki?

Letasha pisze...

Wow, tu zrobiłaś kompletny szał!:) Jesteś piękną i zgrabna kobietą, szalenie podoba mi się Twoja uroda, oczy i buzia!:)

Agata pisze...

jak już wcześniej pisałam jesteś boska no i te włosy!