1/07/2012

saviour


Zacznijmy od tego, że trochę zaniedbałam bloga i za to przepraszam. Żadnego wpisu noworocznego, nic w tym rodzaju nie było, ponieważ zabrakło mi w pewnym momencie na to wszystko czasu. Z resztą nie ma się co dziwić, aura na dworze nie sprzyja robieniu czegokolwiek, a wychodzenie z domu, żeby zrobić zdjęcia na bloga staje się w tym momencie pewnego rodzaju barbarzyństwem wobec samego siebie. Pozostało mi więc zdjęcia zrobić w domu i pokazać wam taki domowy, dość skromny i prosty outfit. Ostatnio bardzo przekonałam się do czerni za którą jeszcze nie dawno nie przepadałam. Nie dość, że ten kolor wyszczupla to jeszcze doskonale wpasowuje się w każdą sytuacje, jest elegancki, szykowny, a zarazem skromny. Ponadto myślę, że ten kto powiedział, że czerń jest najlepszym tłem dla oczu w 100% miał rację :)






jumper/ berschka
top/ vero moda
leggings/ calzedonia
necklace/ glitter
glasses/ http://www.proopticals.com/

15 komentarzy:

tonchocolat pisze...

też przepadam za czernią. dla twoich oczu rzeczywiście stanowi dobre tło, bo ich błękit uderza z daleka :)

eveetlacaroline pisze...

Masz bardzo interesującą urodę. No i piękne, wielkie oczy :)

ana . pisze...

rzęsy cudowne : )

Nicole Młotkowska pisze...

Su shiiiiii ale nabralam nagle ochoty, gdyby nie byla sobota wieczor musialabym sobie natychmiast zamowic <3
Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

Passion.For.Fashion pisze...

włosy <3

Alex pisze...

ślicznie wyglądasz :)

Daniela Szereda pisze...

SUSHI :3

Cammy pisze...

Piękne masz oczka!!
i narobiłaś mi takiej ochoty na sushi...mm:D

Ilonamelia pisze...

sushi mniam <3
wczoraj sobie robiłam :)

Beti ♥ fashiontazja.blogspot.com pisze...

świetne zdjęcia :)
z przyjemnością poobserwuję :)

M. pisze...

jesteś śliczna!
mmm...sushi♥
obserwuje!

world on high heels pisze...

Wyglądasz świetnie ! Piękny kolor oczu masz :)

fotograf weselny pisze...

piękny naszyjnik :)

Fashiondoll.pl pisze...

Zdjęcia sa genialne!!!! mega!!!

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
pozdrowienia:*:*:*:*:
zapraszam do mnie na nowy post!!!

Mercedes and Connie pisze...

love this outfit!
I follow u!
Hug from Barcelona
xx
www.themidniteblues.blogspot.com

follow each other?