1/25/2012

SO LAZY

Mimo, że przez poprzedni tydzień nie chodziłam do szkoły i powinnam czuć się wypoczęta to tak NIE JEST. Mam dość nauki, a przybywa jej coraz więcej. Zamiast się uczyć spędzam popołudnia obżerając się ze znajomymi, siedząc na fejsiku albo śpiąc, nie dobrze. Na szczęście tylko dwa dni do weekendu, piątku, FERII! A w ferie Warszawka i kto wie co jeszcze. 
Co do dzisiejszych zdjęć, długo czekały na publikację, bo od grudnia. Razem z The Mint Mind zrobiłyśmy zdjęcia, miały być na post świąteczny, ale coś nie wyszło. W każdym razie, lepiej późno niż wcale! Enjoy!



dress/ h&m
ponchos/ zara
bag/ f&f
boots, coat/ new look

15 komentarzy:

Sonja pisze...

beautiful photos and you look sweet :)

. pisze...

świetny look, też mam ten problem jesli chodzi o nauke, tyle tego... co najgorsze (dla mnie) Twoje ferie się zaczynają- moje już kończą:(

Queen Mother pisze...

Śliczne włosy... Może w końcu i mnie uda się zapuścić :)

riennahera pisze...

Bardzo fajny grunge w Twoim wydaniu.

EevvaStyle pisze...

piękne włosy!

made-vogue pisze...

ale masz piękne włosy!

black pearl pisze...

masz piękne włosy!!

meg pisze...

dobre ost zdjecie:DDD

pocahontas pisze...

ahh te włosy <3

dagna nippe pisze...

jak chcesz wyślij mi maila to prześlę ci część naszych zdjęć.. wiem że późno ale lepiej późno niż wcale..

Monika T. pisze...

Rety, ale jesteś słodziutka. Te buciki mnie rozczulają. Obżeranie się ze znajomymi ♥♥

world on high heels pisze...

Świetny zestaw :)

Petitka pisze...

Fajne i zdjęcia, i strój XD.

Nessa Númenessë pisze...

http://polyestercity.blogspot.com/

ZAPRASZAM!:)

Silvia pisze...

wonderful outfit:)

kisses

Silvia in FashionLand