2/08/2012

ROCKS ROX

W kinie ostatni raz byłam naprawdę dawno temu. Dzisiejszy dzień poświęciłam wiec na wizytę w tym miejscu oraz jednej z łódzkich naleśnikarni. Film - "Mój tydzień z Marylin". W rolę Marylin wcieliła się Michelle Williams, która moim zdaniem świetnie zagrała swoją rolę. Film był dobry, nie porwał mnie niczym, ale był dobry. Nie będę tu jednak wystawiać długich recenzji bo nie od tego tu jestem. Przedstawiam wiec dzisiejszy outfit - moja ukochana koszulka, którą moja mama upolowała dla mnie kiedyś na dziale meskim w Reserved i  dżinsowe spodenki zawsze spoko. Enjoy!

Darmowy hosting zdjęć i obrazków


t-shirt/ reserved
shorts/ no name

4 komentarze:

Passion.For.Fashion pisze...

włosy <3

Anonimowy pisze...

filmik mega xd pokaż jakieś zdjęcia z sesji nowych!

... pisze...

Hej, przeglądałam Twoje zdjęcia na maxmodels, ale niestety napisałaś, że rzadko tam jesteś, więc postanowiłam napisać tutaj: masz świetną urodę, bardzo niebanalną, a co po tym blogu mogę stwierdzić, także świetny styl. Jeśli chciałabyś nawiązać współpracę w roli modelki, proszę, odpisz. to jest moje maxmodels: http://www.maxmodels.pl/disconnects.html Ze szczegółami się dogadamy jak wyrazisz jakąkolwiek chęć, bo myślę, że masz wiele ofert do współpracy. W każdym razie mam nadzieję, że się zgodzisz, byłabyś prawdziwą perełką w moim portfolio! Pozdrawiam serdecznie, Ola.

BORN TO BOTHER ME pisze...

mrr. fajny look! zwykłe, codzienne ubrania i nie przesadzone : )
na męskich działach jest zawsze dużo ciekawych ubrań, ale zazwyczaj nie mam na tyle czasu, żeby wdrapać się na wyższe piętro w reserved, albo innych sklepach.
masz piękne włosy! gęste i w miarę ogarnięte... nie to co moje. ale walczymy :D