2/13/2012

STICK AROUND

Strasznie nudno w tej szkole po feriach. Może to i dobrze. Nowy semestr, więc trzeba zacząć się uczyć. Tymczasem przedstawiam dziś outfit sprzed kilku dni. Znalazłam w szafie mój stary t-shirt z AC/DC z czego jestem bardzo zadowolona. Dodatkowo Monika z bloga The Mint Mind sprezentowała mi śliczny 'ogonek do torebki' na który polowałam od dłuższego czasu. Pasuje do wszystkiego, jest futrzany i śliczny, uwielbiam go!





t-shirt/ jack&jones
cardigan/ carry
shorts/ stradivarius
bag/ marks&spencer
beret/ h&m

12 komentarzy:

made-vogue pisze...

bardzo mi się podoba ;-)

Delicja pisze...

jeszcze nie zaczęłam jej czytać, ale słysząc opinię innych to wydaje się być naprawdę świetna ;) ah i kocham twoje spodenki *.* dokładnie takich szukam chyba przez całe życie! heh

Emily pisze...

Łaaa świetny ten ogonek też przez dłuższy czas polowałam i przypomniałaś mi że chyba najwyższy czas go zamówić.
Fajne szorciki no i AC/DC koszulka świetna.

marwet pisze...

świetna koszulka :3

PorcelainDesire pisze...

Świetna stylizacja!

eveetlacaroline pisze...

Do twarzy ci w takim makijażu :)

addicted pisze...

mniam miło się na Ciebie patrzy! masz świetny styl i twarz♥

Aleksandre pisze...

wygladasz jak lalka :)

www.aleksandres.blogspot.com

Faustyna i Paulina pisze...

Ale ty jesteś śliczna! Outfit bardzo fajny:)
F.

Lady E pisze...

Świetnie wyglądasz ;);)

EevvaStyle pisze...

ślicznie!!!

NIANTIQUE pisze...

You look like a doll ! :)

http://niantique-n.blogspot.com/