3/04/2012

BANG BANG

Okres zimowy powoli dobiega końca, jednym słowem - czuć wiosnę! Początek wiosny = koniec lenistwa, przynajmniej taką mam nadzieję. Wiosna kojarzy mi się z ożywieniem, słońcem i żywymi kolorami. W mojej szafie jednak obecnie przeważa czerń, którą lubię coraz bardziej. Więc dzisiaj jeśli chodzi o outfit, czarno i ciemno, ale mam nadzieję, ze mój plan noszenia wszystkich ubrań z szafy się uda i niedługo będziecie mogli zobaczyć tu coś kolorowego i świeżutkiego. Na przykład takiego jak pierwszy film Michała Liszcza pt. Spadając z chmur, na którego premierę miałam okazję wybrać się w ostatni piątek. Film oczywiście jak praktycznie wszystko co czynią członkowie duetu Motionpikczer był zacny. Piękna estetyka, wspaniała muzyka, wszystko świetnie zobrazowane i zrobione. Jedynym mankamentem jak dla mnie była dykcja głównej bohaterki,  która odjęła trochę uroku, ale nie za dużo, więc film i tak był dobry. Gratuluję oczywiście debiutanckiego dzieła Michałowi, no i oczywiście polecam i zapraszam, o!

SPADAJĄC Z CHMUR



xx






shirt/ DIY
sweater, bag/ berschka
scarf/ new look
leggings, sunglasses/ h&m
shoes/ www.deezee.pl


6 komentarzy:

ROXANNE pisze...

ciekawy styl, Obserwuję;)

eveetlacaroline pisze...

Co prawda na czarno, ale nader interesująco :)

Wiktoria U. pisze...

Super wyglądasz i świetny outfit ♥ :)

Aga pisze...

śliczna jesteś

obserwujemy?

Venishia pisze...

uou genialna stylizacja!
kojarzę Cię ze szkoły, XIII hell yeah :DD

Paperstars pisze...

fantastic photos!

WWW.STARSBYPAPER.BLOGSPOT.COM