4/02/2012

SPRING-CLEANING

Zrobiłam ostatnio porządki w szafie, okazało się, ze mam więcej ubrań niż myślałam. Nienawidzę rozstawać się ze starymi ciuchami, ale postanowiłam, że jednak muszę to zrobić, dlatego już niedługo możecie spodziewać się kilku aukcji na allegro, o których na pewno powiadomię was na moim FANPAGE'U. Po za tym zaplanowałam kilka zakupów. 

Po pierwsze NOWE JEANSY! Ostatnie spodnie jeansowe kupowałam około 2 lat temu. Od tej pory zarzekałam się, ze nie będę chodzić w spodniach, ale gusta się zmieniają i zapragnęłam nowych spodni. Upatrzyłam sobie już nawet jedne w H&M.

 
Po za tym Creepersy i Vansy <3 Nad zakupem Creepersów zastanawiam się już od jakiegoś czasu, a Vansy spodobały mi się całkiem niedawno.

jeśli chodzi o Vansy, myślałam o kolorze niebieskim lub fioletowym, co wy na to?

Wchodząc ostatnio do Reserved w poszukiwaniu butów, myślałam, że jak zwykle nic nie znajdę. Mam jakieś uprzedzenie do tego sklepu, nie lubię go w zasadzie od zawsze. Butów oczywiście nie znalazłam, ale zaskoczeniem dla mnie okazała się być nowa kolekcja bielizny. Jest zdecydowanie w moim stylu, bardzo dziewczęca i jak dla mnie cudowna. Te 2 komplety najbardziej przypadły mi do gustu.




Cóż jeszcze? Całkiem niedawno założyłam sobie tumblr'a, a więc zapraszam :D
>KLIK<

xx

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

vansy fioletowe <3 :D
co z Twoim formspring ? dlaczego usunęłaś ? ;D

rudzia pisze...

klikłam follow na tumblrze misiek :*
a vansy kupuj! polecam z calego serduszka :D

Roksana pisze...

coś mi się zdaje, że wyjdzie na to, że w końcu nie zdecyduję się na kolorowe tylko wezmę czarne :D
formspringa usunęłam bo nie miałam ochoty odpowiadać na pytania, zwyczajnie mnie znudził :)

Roksana pisze...

vansy rox <3