5/06/2012

MINT

Pogoda jest idealna! Ani za gorąco, ani za zimno. W planach miałam zdjęcia na bloga w pięknym ogrodzie, jednak okazał się być zamknięty. Postanowiłyśmy więc, wraz z moim nadwornym fotografem, Mają nie marnować czasu i zrobić zdjęcia przy wejściu do ogrodu, czyli przy uroczej, niebieskiej, starej bramie. Wyszło na to, że mam zdjęcia w stylu "stoję przy bramie, fajnie jest" ale wszystko zostaje zrekompensowane jej niesamowitym urokiem. A co na siebie włożyłam? Otóż miętowa spodenko-spódniczka zalegała w mojej działkowej szafie nie mniej niż 10 lat, mamine ubrania zawsze spoko. Dobrałam do niej bluzkę w biało-różowe paski, torbę w kwiaty, trampki i słomkowy kapelusz. 




shirt, hat/ h&m
skirt/ no name
shoes, necklace/ f&f
bag/ new look

12 komentarzy:

Paulina pisze...

cudowna spódniczka!

Beti ♥ fashiontazja pisze...

świetny kapelusz!

Kaśka pisze...

zakochałam się w kapeluszu. dawno go kupilas?:)

karmelowakoronka pisze...

Fajne połączenie ;)
Pozdrawiam i obserwuje ;D

Chaton pisze...

Ale masz długie włosy :O i śliczny kapelusik :D

3drzwiSZAFY.blogspot.com

powderlove pisze...

ślicznota :)

Ola pisze...

Cudownie wyglądasz ;) Jestem u Cb pierwszy raz i jestem zachwycona Twoim stylem i urodą :) Na prawdę mało jest takich blogów, które wprawiają mnie w taki zachwyt :D

Frotka! pisze...

świetnie wyszło !;)

Ola pisze...

P.S. Nie da się obserwować Twojego bloga przez blogger'a? Wiesz o co mi chodzi. Bo zawsze, jak ktoś nawet nie miał na pasku bocznym to można u góry kliknąć obserwuj, a u Cb czegoś takiego nie widzę :P

Roksana pisze...

Ola: Wiem o co chodzi, ale naprawdę nie wiem dlaczego się to nie pojawia, spróbuję to naprawic :)

StrasznaSzafa pisze...

Pierwszy raz widzę taką kombinację spódnicy i szortów :D I bardzo mi się podoba, zwłaszcza w takim pięknym kolorze :)

Zazdroszczę włosów :)

Pozdrawiam!
http://strasznaszafa.blogspot.com/

Ola pisze...

No to teraz jest i jestem szczęśliwa :D hahahaha. ;)