5/29/2012

NAVY-STYLE

Poprawianie ocen czas zacząć! Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, a ja się spinam i nie pozwalam na żadną dwóję na świadectwie. Dziś czeka mnie jeszcze dużo, dużo pracy. Nadrabianie zaległości wcale nie jest fajne. Dobrze, ze zakończenie roku i okres wakacyjny łączy się również z letnimi wyprzedażami. Moim zdaniem letnie wyprzedaże są najlepsze, dużo lepsze od tych zimowych. Praktycznie w każdej sieciówce da się zauważyć marynarski trend, który wraca co roku! Czerwienie, niebieski i biel - uwielbiam takie połączenie, mogłabym przechodzić w tych kolorach całe wakacje. Tym razem trochę, a nawet bardzo nie mogłam się doczekać, wiec postanowiłam włożyć na siebie te kolory równocześnie jeszcze przed rozpoczęciem kalendarzowego lata. 



shirt/ zara
shoes/ atmosphere
sweater/ bershka
bag/ f&f
ring, scarf/ vintage

12 komentarzy:

JWardrobe pisze...

świetny look, do twarzy ci w czerwonej szmince :)

joanswardrobe.blogspot.com

eveetlacaroline pisze...

Wyglądasz świetnie, fajny pomysł z chustą.

likesisterss pisze...

cudny zestaw :>

Lolitek pisze...

naprawdę udany zestaw! kolorystyczna magia.
życzę powodzenia w szkole :)

Anonimowy pisze...

Masz niesamowicie przepiękną twarzyczkę :).

Kasia

aqata. pisze...

śliczne masz oczy. : )

made-vogue pisze...

super bluzka! :)

ŻuŻu pisze...

fajny, luźny zestaw:) ale z Ciebie ładna dziewczyna jest:)

c-yaya pisze...

świetnie wyglądasz! ;)

Maffstyle pisze...

Wszystko świetne ;)

Maolamia pisze...

Piękna, jak zawsze! ;) Oczy <3

fashionable pisze...

świetny kolor szminki;) podobają mi się usta w tym kolorze, ale nie wiem czy bym się zdecydowała ;p