5/04/2012

The Secret Garden

Majówka zaraz się kończy, ale mi ze względu na matury pozostaje (na szczęście) jeszcze kolejny tydzień wolnego. Pozostaje mi nadrobienie zaległości w szkole i na blogu, dlatego też dzisiaj prezentuje jeden z moich najlepszych zakupów w ostatnim czasie, czyli czarną maxi! Połączyłam ją z białym t-shirt'em, na którym widnieje podobizna Bowie'go, czarnym sweterkiem, tenisówkami i jedną z moich ulubionych torebek. Dodatkowo znalazłam dzisiaj tyle pięknych miejsc na zdjęcia i to na moim pozornie szarym osiedlu. Już niedługo, niewątpliwie będzie je można zobaczyć na moim blogu, a teraz zdjęcia. Enjoy!


t-shirt/ zara
sweater/ no name
bag, shoes/ f&f
skirt/ allegro.pl

17 komentarzy:

slivka pisze...

uroczo ;) torebka wspaniała. i uwielbiam tytuł posta!

clothesmoos pisze...

spódnica świetna:)

Luna Tiger pisze...

I love this beautiful Ziggy Stardust tee shirt !!!
http://selenite.weebly.com

prays. pisze...

identyczny t-shirt widziałem w SH, tylko że ciut mniejsza podobizna. Świetne zdjęcia!

riennahera pisze...

Piękna buzia i włosy.

Futuristka pisze...

podoba mi się ta spódnica i t-shirt:))

mnikaa pisze...

Świetna maxi !

Rabbit Hole pisze...

spódnica ♥
piękna z ciebie dziewczyna!

Faustyna i Paulina pisze...

Świetne miejsce na zdjęcia! Pięknie wyglądasz, super torebka:)

Paulina pisze...

Magia!:)
wyglądasz fantastycznie!

agg pisze...

fajna ta spódnica:)

LadyColour pisze...

woooow <3

REBEL pisze...

poluje na taką kiecke! świetnie wygladasz!!!!!!!!!!!!!!! obserwuje

Anonimowy pisze...

ile ty masz wzrostu? metr 50?

bestylish pisze...

Ale Ty śliczna jesteś:) I pięknie wyglądasz!

Roksana pisze...

nie,jestem karłem przecież, mam 30 cm wzrostu, pozdrawiam anonimka :*

yours baptism pisze...

Świetny outfit. :)