5/12/2012

Secrets


Środa to dobry dzień. A dlaczego dobry? Uznaje, że dlatego, iż właśnie wtedy najlepiej wybrać się na trip po second-hand'ach i chociaż duża ilość perełek jest wykupiona to pozostają jeszcze te niewypatrzone i czekające na wieszakach czy w koszach właśnie na mnie. Ostatnimi moimi zakupami są 2 spódnice i kolejne dżinsowe spodenki. Jedna ze spódnic oczekuje na zwężenie, natomiast drugą z nich prezentuję dziś we wpisie. Trochę jakby cygańska bądź babcina spódnica. Uznałam, że jej nieco babciny charakter należy czymś przełamać dlatego też w zestawie wiecznie przeze mnie uwielbiana ramoneska, szalik, okulary z okrągłymi oprawkami i najpraktyczniejsza torba na świecie z Marks&Spencer.


skirt/ sh
top, sunglasses/ h&m
shoes/ f&f
jacket/ no name
scarf/ new look
bag/ marks&spencer

13 komentarzy:

Uśmieszka pisze...

Świetnie połączyłaś ze sobą z pozoru niepasujące rzeczy:)

Glam Paula pisze...

świetnie wyglądasz w tej stylizacji :) Podoba mi się połączenie

agg pisze...

śliczna spódnica:)

E pisze...

Love your skirt!!

Dominika pisze...

jak uroczo wyglądasz!

fotograf weselny pisze...

super zestaw :))

Maolamia pisze...

Pięknie wyglądasz i świetnie to dobrałaś ;)

Rykoszetka pisze...

Ooooo boska spódnica :D

KaaWee pisze...

łoooł włosy.

KaaWee pisze...

łoooł włosy.

Echo pisze...

ramoneska jest genialna, spódnica mimo, że cudowna nie jestem pewna czy bym ją ubrała ;)

echohanger.blogspot.com

Alex pisze...

prześlicznie! spódnica jest niesamowita

Anonimowy pisze...

które secondhandy w Łodzi polecasz?