5/26/2012

Something Goes Right

Ostatnio próbuję odchodzić od wszechobecnej w mojej szafie czerni. Dobrą alternatywą okazały się pastele. Miętową spodenko-spódniczkę ukazuje na blogu już po raz drugi natomiast po raz pierwszy prezentuję żółtą koszulę, którą znalazłam gdzieś w starych rzeczach mojej babci i torbę trochę skradzioną z rzeczy siostry. Jest trochę dziewczęco i elegancko, ale z umiarem, czyli tak jak lubię.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

shirt, shorts, blazer/ vintage
bag/ h&m
shoes/ f&f

13 komentarzy:

Lindsey Louise Bales pisze...

lovely colors in this outfit! very cute blog.

hellomrrabbit.blogspot.com

Pudrovelove pisze...

PRZEPIĘKNY ZESTAW *.* ♥.♥

berry pisze...

cuudownie :)

Maolamia pisze...

Świetnie wyglądasz! ;)

Amelia pisze...

mmm fantastycznie wyglądasz!

ROXANNE pisze...

gif jest najlepszy;)

made-vogue pisze...

świetnie wyglądasz! :) podoba mi się spódniczka :P

. pisze...

świetnie wyglądasz, dobry zestaw :) zapraszam do mnie

by ola pisze...

fajny zestaw :)

Anonimowy pisze...

krotsze wlosy masz :< cienkie strasznie uzywasz jakiejs odzywki?

Anonimowy pisze...

przytyło się troszkę widać :<

Faustyna i Paulina pisze...

Świetne kolorki! Super zestaw:)

cameya. pisze...

świetny zestaw *.*

scottismylife.blogspot.com