6/13/2012

Bum Bum


Dzisiejszy dzień był chyba jednym z najbardziej pechowych i najbardziej depresyjnych dni w tym miesiącu, nie tylko dla mnie, ale też dla innych. Jestem o tym przekonana, chociaż właściwie moje przekonanie może być błędne. Aż do popołudnia ociekałam nienawiścią, co prawda nie do wszystkiego, tylko do jednej, małej jednostki, która kojarzy mi się z chorobą skórną zwaną łuszczycą, o dziwo (to naprawdę jest dziwne) ukojenie znalazłam dopiero opracowując tematy na egzamin z francuskiego, który swoją drogą, zbliża się wielkimi krokami. W każdym razie nieważne,  ale za to ważny jest dzisiejsza stylizacja z 1 dnia pokazów na wydarzeniu The Look of The Year, którą pragnę wam zaprezentować. A więc po raz pierwszy koralowa sukienka projektu Mility Nikonorov, której do tej pory jakoś nie miałam okazji założyć, moje ukochane buty,marynarka, torebka w kwiaty, jak zawsze okrągłe okulary, śladowe ilości biżuterii i mam opisany cały dzisiejszy look. 


 

bag/ primark
sunglasses/ h&m



11 komentarzy:

Kathy pisze...

Prezentujesz się perfekcyjnie

likesisterss pisze...

piękna sukienka! i zachwycam sie Twoimi włosami :> mag

vampire pisze...

okulary nadały całości świetnego charakteru!

Anonimowy pisze...

http://shinybox.pl/?ref=946e775

Lena pisze...

sukienka i torebka po prostu do mnie krzyczą ! oczywiście pozytywnie . :)

Olga Choi pisze...

Great look, dear~!
Love your dress - look perfect on you~!
You have a unique style so
it would be great to have you among my followers and be your follower also~!
Just drop the message in my blog if you like the idea~
Have a nice blogging day~!

xoxo
Olga
http://www.myblondegal.com/

Amelia pisze...

okulary - marzenie! :D

Faustyna i Paulina pisze...

Super! Niesamowita torebka♥

Maolamia pisze...

Świetnie "ułożone" włosy, i pomyśleć że nad taką figurą trzeba się jednak trochę namęczyć ;P :)

riennahera pisze...

Jesteś absolutnie i skończenie piękna.

penaud pisze...

okulary pasują do ciebie idealnie :)