6/28/2012

tenderly or violently?

Zaczęły się letnie wyprzedaże, to piękne jak dla mnie. Okres wyprzedaży ewidentnie kojarzy mi się z wakacjami, może to dlatego, że to właśnie te letnie wolę od zimowych. Po za tym już jutro ostatecznie kończą się moje męki w szkole i zaczynają 2 miesiące czystej i nieprzerwanej laby. Co do stylizacji - wydaję mi się, że już trochę męczę tą moją czarną maxi, w każdym razie skoro jest wygodna czemu miałabym jej nie nosić, dopasowałam do niej t-shirt AC/DC, kurtkę dżinsową z którą jakoś ostatnio nie mogę się rozstać, klasyczną czarną torebkę i oczywiście jako amatorka płaskiego obuwia czarne tenisówki. Proszę zdjęcia i pozdrawiam.

 

t-shirt/ jack&jones
skirt/ allegro
bag/ marks&spencer
shoes, sunglasses/ h&m

4 komentarze:

Monika Tanas pisze...

Jaka słodka na ostatnim zdjęciu jesteś <3

Amelia pisze...

podoba mi się :) tak w moim stylu

c-yaya pisze...

wow, rewelacyjny set!! x3

Cappuccino frío pisze...

nice look!