7/12/2012

All the colours


Tak bardzo zaniedbałam bloga i strasznie za to przepraszam, ale lenistwo wzięło górę nad wszystkim. Ostatnie 2 czy 3 tygodnie zleciały mi bardzo miło, beztrosko i bardzo szybko. Polówki, wieczory filmowe w Alliance Francaise i  dwudniowy wyjazd do Warszawy, po za tym błogie lenistwo, czytanie i nic nie robienie. Na to czekałam przez cały okres szkolny i teraz jest. Po za tym już w sobotę otwarcie nowego sklepu DeeZee w Łodzi. Myślę, ze się wybiorę, tymbardziej, że ejstem chętna na zakup czarnych creepersów, których w sklepie internetowym po prostu nie ma. Co do stylizacji kwiatową, koszulową bluzkę bez ramion, którą kupiłam bardzo dawno temu i dopiero teraz wygrzebałam z szafy połączyłam z asymetryczną spódnicą, balerinkami w kolorze nude, czarną torebką i moimi ulubionymi okularami. 


skirt/ vero moda
shirt/ sh
shoes/ reserved
sunglasses/ h&m
bag/ marks&spencer

10 komentarzy:

Claudia pisze...

Uwielbiam Twój styl i do tego jesteś taka ładna!

Claudia pisze...

Uwielbiam Twój styl i do tego jesteś taka ładna!

M.Ortycja pisze...

fajne okularki :)

Dejvi's Dawid Mitoraj pisze...

fajny styl.


www.DejviShop.blogspot.com

Amadellaa pisze...

cuudnie ;)
obserwujemy? ja już się dodałam.

http://amadellaa.blogspot.com/

Laila pisze...

Fajna spódnica ;D
Obserwuję i zapraszam do mnie:
http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

agg pisze...

świetna spódnica:)

st kate pisze...

masz przepiękne oczy :)

pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero wchodzę w ten świat i przydałyby się jakieś dobre rady :)
http://saintkatee.blogspot.com/

Faustyna i Paulina pisze...

Bardzo fajnie! Świetna spódnica;)

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie,

nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl