7/15/2012

Wooden Chair


W dzisiejszym wpisie przedstawiam wam mój już stary lecz dawno niewidziany, zapomniany wręcz, a jednak nadal idealny kapelusz. Dopasowałam go do pastelowo różowej bluzki, którą ostatnio gdzieś wygrzebałam, czarnych szortów i mojej ulubionej torby w róże. Korzystając z tego, że ostatnio jednak nie było tak ciepło założyłam też ramoneskę. Po milionach dni upału założenie najlepszej kurtki na świecie jest jak zbawienie.




shirt/ no name
shorts/ stradivarius
bag/ new look
hat, shoes/ h&m
ring/ cropp town

16 komentarzy:

naya pisze...

Love your look!Amazing blog!hyped on LOOKBOOK :D and followed here!Hope you can follow me too <3

M.Ortycja pisze...

bardzo fajny zestaw, choć bez ramony to lepiej wygląda, bo jest kontrast ;)

... pisze...

skąd masz ramoneskę?:)
uwielbiam Twoje stroje!

Queen Mother pisze...

super look

surrealistyczna pisze...

ażurowa bluzeczka<3

Ejbii pisze...

Bardzo fajny zestaw! :)

Kejtt pisze...

Do Twarzy Ci w kapeluszu :)

Little Black Girl pisze...

sweterek jest śliczny :)

Amadellaa pisze...

ładne zdjęcia :)
obserwujemy? ja już się dodałam.
http://amadellaa.blogspot.com/

daggistr pisze...

świetny zestaw <3 ! bardzo do Ciebie pasuje :)

buziak

Daggi

Faustyna i Paulina pisze...

Wydaje mi się, że to jeden z twoich najlepszych zestawów! Świetna bluzka i kapelusz;)
F.

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie,

nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

WeLoveFashion pisze...

super stylizacja :) zapraszam do nas :D

Amelia pisze...

ojeje wyglądasz fantastycznie! takie kapelusze strasznie ci pasują! :))

Rykoszetka pisze...

Ślicznie wyglądasz :)

Justyna Siekierko pisze...

Uwielbiam! Boski kapelusz <3