8/26/2012

New Breath



Ja wspominam jeszcze hiszpańskie uliczki, a wakacje już niedługo dobiegają końca. To dość przygnębiająca myśl zważając na to, że koniec wakacji oznacza rozpoczęcie roku szkolnego i przestawienia się z trybu lenistwa na tryb szkolny. Chętnie bym gdzieś wyjechała, byle gdzie, żeby o tym nie myśleć i po to aby uczynić ostatnie dni laby nadzwyczaj pięknymi. Przechodząc szybko do stylizacji, nie wiem czy już to mówiłam, ale uwielbiam moją asymetryczną maxi, na pewno zaliczyłabym ją do jednej z ulubionych rzeczy w mojej szafie. Połączyłam ją z najzwyklejszym na świecie topem, brązową torebką i słomkowym kapeluszem, który jednak nie jest częstym gościem na mojej głowie bo niemiłosiernie z niej spada. 


skirt/ vero moda
sandals/ zara
hat/ h&m
bag/ f&f

18 komentarzy:

sabina pisze...

masz niesamowicie oryginalna urodę i bardzo pasuje Ci ta stylizacja! :)

Olivia pisze...

ślicznota ;)

Laila pisze...

Piękne zdjęcia, śliczne są takie spódniczki <3

Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwają dwa konkursy ;)
http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

My Gaby pisze...

lovely! love your hair!

http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

Rouge Lipstick pisze...

Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba.

M.Ortycja pisze...

nie lubię maxi, ale... ŚWIETNIE CI W TEJ SPÓDNICY! i jeszcze ten kapelutek... super stylówa :)

Amelia pisze...

wygladasz fantastycznie! bardzo mi się podoba twoja spódnica :*

agg pisze...

piękna spódnica:)

Anonimowy pisze...

pięknisia ;3 jak często fajasz?

Angelika Rodzik pisze...

świetne

Amandine pisze...

Ślicznie wyglądasz! Fantastyczny blog, aż dziw, że dopiero teraz go odkryłam :) OBSERWUJĘ :) I będę tu często zaglądać :)

pozdrawiam
Amandine (filmdine.blogspot.com)

Faustyna i Paulina pisze...

Cudowny zestaw! Taki mega wakacyjny, chyba przez ten świetny kapelusz:)

Murphose pisze...

super wyglądasz :) / http://murphose.blogspot.com/

Noname pisze...

Kocham twój styl ♥
Śliczne zdjęcia i boska stylizacja.
Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania. http://liverapidly.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

kurdę, uwielbiam Twoją urodę ;P styl również :}

diy-kapi pisze...

co za uroda.. jesteś śliczna *.*

Ewa pisze...

masz taaaaakie piekne wlosy

Monika pisze...

prosty look, ale za to jaki efektowny! Też tego lata zaopatrzyłam się w zwiewną, asymetryczną spódnicę i absolutnie jestem z niej zadowolona. Zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji na blogu :). Obserwuję i pozdrawiam!