1/06/2013

SNOW FLAKES













coat/ sh
sweater, leggings/ reserved
scarf/ new look

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ile schudłaś?
super wyglądasz :)

Ejbii pisze...

Bardzo fajnie wyglądasz! Podoba mi się kolor płaszczyka! :)

pATolka_dot pisze...

getry najlepsze.

pozdrawiam
the spot

Jagoda pisze...

wszystko pięknie się komponuję ;)

Nancy Wilde pisze...

Snow Queen!
Beautiful xx

nancywilde.blogspot.com

Roksana pisze...

Nie ważyłam się dawno, nie wiem ile teraz waże i nie wiem ile schudłam, ale dziękuje :)

Anonimowy pisze...

Jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji włosów ? Są zachwycająco piękne, uwielbiam je ! :)

Anonimowy pisze...

Witaj :D od dawna obserwuje Twój blog,przyznaję,że jestem fanką twojego stylu i często polecam innym Twoją stronkę:)Chciałabym spytac jakiej marki i odcieniu jest Twoja szminka? Cudownie podkreśla Twoją urodę ! :) Pozdrawiam Ola P.

Anonimowy pisze...

Co zrobiłaś, że tak schudłaś? ;>

Anonimowy pisze...

śliczny płaszczyk? jakie sh w Łodzi polecasz? ;) i świetnie Ci w tym kolorze włosów ;)

marta beata pisze...

Super stylizacja, bardzo lubię takie połączenia!!!Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

H A L L O W K A A pisze...

Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i jestem zachwycona! Na dodatek mieszkasz w Łodzi - tak blisko Tomaszowa :) Wyglądasz rewelacyjnie. Przejrzałam parę wcześniejszych looków i wszystko na plus. Do tego wszystkiego jesteś niesamowicie piękna - nietypowy typ urody :)
Pozdrawiam Cię ciepło!
H A L L O W K A A

Truskawka pisze...

wszystko super, tylko w pierwszym zdjęciu perspektywa jakaś zła... no i butów nie widać przez ten śnieg. myślę, że pasowałyby świetnie oficerki z obcisłą cholewą, takie jak moje (nieskromnie się pochwalę nowym nabytkiem :D) - eobuwie.com.pl/product-pol-44266-Kozaki-VENEZIA-Napp-Nero-321.html

Antonina pisze...

Jesteś piękna!

Madamevillemo pisze...

Twoje włosy! Mega

Improwizuje pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Kri pisze...

and you are the snow angel..so gorgeous!

MalinowaPanna pisze...

kobieta w czerni :)) smukła jak sarenka :D

Martyna pisze...

płaszcz <3 boski kolor! jak moje nowe szpilki :) http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-42735-Polbuty-TAMARIS-1-22472-39-Jungle-720.html tylko takie połączenie wchodzi w grę jedynie w sytuacji, w której na dworze musisz pokonać raptem 3 metry do samochodu :/ przy okazji polecam sklep, bo fajne cudeńka można znaleźć

JustCleo pisze...

you look fabulous!<3 brak słów by opisać, fantastycznie..:)