2/12/2013

black is new black

Futrzane kołnierze i elegancka czerń, wyśmienicie czuję się w takim połączeniu. Uwielbiam wyglądać jak dostojna rosjanka, a nawet jestem prawie pewna swoich ukrytych rosyjskich korzeni.






dress/ mango
sweater/ bershka
fur/ h&m
gloves/ reserved
watch/ vintage
bag/ sh
shoes/ diverse

PS Biorę udział w akcji organizowanej przez GAGAMODELS, w której każdy może spróbować swoich sił w modelingu. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam 16 lutego do łódzkiej Manufaktury :)


PS 2 Wiem, że moje zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, dlatego też szukam osób z Łodzi, które lubią robić zdjęcia i chciałyby współtworzyć oraz pomóc mi w polepszaniu mojego bloga poprawiając ich jakość. Jakichkolwiek chętnych proszę o pisanie na adres lroxys@me.com

6 komentarzy:

Kalina pisze...

pięknie!

Nancy Wilde pisze...

You look gorgeous in black :)

nancywilde.blogspot.com

Anonimowy pisze...

kurczę, ja bym bardzo chciała ale jestem początkująca i nie mam dużego doświadczenia w zdjęciach fashion. Jest sens żebym pisała do Ciebie maila? :)

kelyxx pisze...

wyglądasz cudownie

Daga pisze...

Świetny look. Pozdrawiam Daga

adrianadiamond pisze...

świetnie wyglądasza:)