3/09/2013

Floral Paradise

Piękna pogoda nie zawitała na zbyt długo w Łodzi, teraz znów mamy mroźną i straszną zimę, a ja już zdążyłam przyzwyczaić się do codziennego słońca i nie nakładania pięciu tysięcy warstw na siebie. Dzisiaj prezentuje wam moją kwiecistą koszulę, która jest głównym elementem stroju, dobrałam do niej czarne dodatki i złotą biżuterię, a fotografowała cudowna Elwira, której bardzo dziękuje!









photo: Elwira Szczęsna


shirt-sh || hat, shoes, leggings-h&m || sweater-zara


PS Jeśli ktokolwiek miałby chęć i ochotę zrobić mi zdjęcia na bloga proszę o pisanie na adres lroxys@me.com :)

INSTAGRAM @LROXYS || FANPAGE - CLICK || LOOKBOOK - CLICK


14 komentarzy:

jzborowska.blogspot.com pisze...

Dawno nie widziałam tak przepięknej kobiety, jak Ty.

Niezrozumiana pisze...

Ślicznie wyglądasz!

http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

Maja Kańduła pisze...

przepięknie wyglądasz, jesteś śliczna i pięknie ubrana ... :o naprawdę, cuuudo! :)

pozdrawiam, kandulix.blogspot.com

ef. pisze...

Jak pięknie wyglądasz !
koszula przecudowna :)

Czmiel pisze...

koszula najpiękniejsza!

Rykoszetka pisze...

Jaram się! Świetna stylizacja i przecudownie wyglądasz, Twoje oczy! <3

Nancy Wilde pisze...

Perfect in florals, it's a beautifying factor :) Lovely! xx
just followed^^ xx

nancywilde.blogspot.com

Weronika Maciejak pisze...

Świetny zestaw ;)

metonimia pisze...

koszula jest super, ale buty jakieś takie bez wyrazu... właśnie na wiosnę sobie kupiłam te http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-40310-P%C3%B3%C5%82buty-CLARKS-Jilli-Fizz-20349460.html i poluję na koszulę z pasującym wzorem, też kwiatową :) polecam przejrzeć ofertę tego sklepu, bo mają masę super oryginalnych butów

MALYNSTYLE pisze...

przepiękne zdjęcia! masz śliczne oczy;) stylizacja również mi się bardzo podoba, a najbardziej buty;) obserwuję;*

Zuza pisze...

Bardzo schudłaś <3

Anonimowy pisze...

Kiedy i dlaczego obcięłaś włosy??

Roksana pisze...

Nie obcinałam włosów raczej przefarbowałam, a przez to, że są słabe wykruszyły się :)

Lenka's wardrobe pisze...

śliczne zdjęcia. i koszula - idealna. pozdrawiam :)