1/20/2014

Doll Parts

Nie od zawsze uwielbiam śnieg. Jako małe dziecko nienawidziłam rzucania się śnieżkami, a jazda (z ogromnej wtedy) góry na sankach była przerażającym przeżyciem. Rzucanie się śnieżkami nadal uważam za godną pożałowania zabawę za to sama śnieżna pokrywa od niedawna budzi we mnie wyjątkowo pozytywne emocje. W tej białej scenerii wszystko wygląda wyjątkowo pięknie i magicznie.

Śnieg sprawia dodatkowo, że wybieram prawie zawsze moją ulubioną czerń. Uważam, że pięknie kontrastuje z białym krajobrazem. Burgundowa bluzka z weluru jest jedną z moich ulubionych. Nie dość, że zawsze wygląda pięknie to w dodatku jest mi w niej prawie tak cieplutko jak w mojej nieśmiertelnej odzieży termicznej. Całą stylizację dopełniają rajstopy imitujące pończochy z podwiązkami, złote dodatki, mój kapelusz amisza i oczywiście śnieg, który ze wszystkim niezwykle kontrastuje.



  Hole - Doll Parts












hat, skirt- h&m || shirt, coat - sh || shoes- deezee

10 komentarzy:

Kalina pisze...

przepiękne zdjęcia <3

TheCarolinee pisze...

rewelacyjne zdjęcia :)

Monika Tanas pisze...

Odzież termiczna <3

Mon Cherries pisze...

Świetne zdjecia, klimatyczne.
Cieszę sie ze nie jestem jedyna osoba na świecie nie tolerujaca rzucania śnieżkami ;)

Nancy Wilde pisze...

I love Hole and I love how beautiful you look in those pics :) x

Faustyna i Paulina pisze...

Piękne zdjęcia! Wyglądasz genialnie i ta cudna czerwień na ustach:)

LenaMagdaSpot pisze...

Klimatyczne zdjęcia, śliczna jesteś :)

Faustyna pisze...

Wyglądasz pięknie, rzeczywiście czarny strój świetnie pasuje do białej zimy.

Rykoszetka pisze...

Pięknie! Super zdjęcia :)

miss nothing pisze...

wspaniała uroda!
jak będziesz w trójmieście - zapraszam przed obiektyw :>