12/25/2014

wesołych świąt

   Czas świąt nie jest dla mnie niczym wyjątkowym. W tym okresie jedyną zabawną rzeczą jest to, że mój królik zamiast obgryzac gałązki owocowe, stara się za wszelką cenę zjesc choinkę. Najchętniej zjadłaby ją razem z lampkami i łańcuchem. To trochę przykre, że święta z roku na rok tracą coraz bardziej swój urok i magię.
   W zeszłym roku miałam okazję w okresie mocno poświątecznym zrobic zdjęcia podczas okropnego mrozu i śniegu w Off Piotrkowska Center. To nie był zbyt dobry pomysł, więc finalnie skończyłam w uroczej kawiarni podróżniczej "Daleko Bllisko" mieszczącej się na terenie Off. Znajdziecie tam najpyszniejsze na świecie kakao i na pewno mnóstwo innych pysznych rzeczy.

  










7 komentarzy:

Maddy pisze...

Jesteś przepiękna <3

Niestety mam takie same odczucia w odniesieniu do Świąt...

Faustyna pisze...

Jak zawsze jestem zachwycona zdjęciami i twoją urodą.

Weronika Tutakowska pisze...

Co to za torebka na pierwszych zdjęciach? Świetna jest! Co raz trudniej znaleźć coś bez tych szpecących dżetów i innych dodatków.

Magda G . pisze...

Kobieto ja jestem pod ogromnym wrażeniem, znalazłam twój fp na fb i od jakiegoś tygodnia cię obserwuję, jesteś świetna jednym słowem !

Anonimowy pisze...

Czy będą zdjęcia twojej studniówki ??
Beata :)

poczekarska pisze...

Wyglądasz niesamowicie!

Izabella Paluszkiewicz pisze...

Jesteś prześliczna !:)
obserwuję :)
www.iziaa.blogspot.com