10/10/2015

Magic place


Od niedawna zapisuje moje sny. Uwielbiam zapamiętywać z nich mnóstwo szczegółów. W dzisiejszym były niebieskie domy, domowe świnie, małe różowe pokoje, a końcową sceną była błękitna woda, w której brodziłam nogami.
 Teraz  marzę tylko o tym, żeby wyjechać gdzieś gdzie jest ciepło i móc zrobić to co mi się przyśniło. Eh. Życie w szarej Polsce, a tym bardziej Łodzi nie jest łatwe, kiedy marzy się o takich rzeczach. Na szczęście jest wiele miejsc, które rozświetlają zgniłe, łódzkie podwórka (chociaż te też bywają klimatyczne, o czym przekonacie się w kolejnym poście) zasmrodzone żulerskim smrodkiem i tonami przelanej ślepotki (pseudowódka z rozpuszczalnika, od której ślepną żule). 
Pasaż Róży jest właśnie jednym z tych miejsc. Nie znajdziecie tam wcześniej opisanego smrodu ani ubóstwa. Jest to jedyne w swoim rodzaju podwórko w całości wypełnione lusterkami, które ułożone są na kształt róży. Autorką projektu jest Joanna Rajkowska, a szklana mozaika mieszcząca się przy Piotrkowskiej 3 jest największą w kraju. Mieniące się lusterka tworzą niepowtarzalny klimat na zdjęciach, co możecie zobaczyć poniżej. Autorką zdjęć jest bardzo zdolna MISSVAIN, a makijażu Joanna Biskupska. Polecam obie i zapraszam do oglądania zdjęć.




5 komentarzy:

Majka.M pisze...

wow, świetne buty :)

Vanilla Madness pisze...

Świetny pomysł z zapisywaniem snów! Zdjęcia mają magiczny klimat :)

Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
VANILLAMADNESS.com

Nippi pisze...

cudowne zdjęcia i makijaż :)

Joanna Ruminska pisze...

Wow jakie swietne miejsce :o Polska moze wydaje ci sie szafa ale wez zamieszkaj w Londynie to dopiero szarosc....

www.comocarmen.blogspot.com

Monika Daniłowicz pisze...

Pamiętam Cię z czasów photobloga. Kiedyś byłam z Twoimi postami na bieżąco. z photobloga sama zrezygnowałam, więc nie wiedziałam, czy coś nadal dodajesz. Z ciekawości weszłłam na ph i na Twój profil. Znalazłam Twego bloga. I jestem mega zaskoczona. Wyglądasz przepieknie , kobieco i zniewalająco!
Pozdrawiam, Monika.